Thursday, February 21, 2008

Znatiželja me proganja da vidim kako će izgledat post sa slikama

Samo da se oprobam da vidim kako će to izgledat kad budem pisala pa još uz to postavljala slike.
Već na početku mi se dopada templejt i crna podloga, iako sam do sada koristila sve bijele, ali bijele znaju djelovat ubitačno na oči. Mislim da sam zbog toga i oćoravila. No, da ne dužim, ja bih da počenm pisat o Egiptu, za početak...

Hurgada je malo turističko mjesto u Egiptu, nekoć poznato po ribolovu, a danas po turizmu. Mjesto nema ništa specifično, sem hotela i milion punktova podijeljenih na svakih 200 metara. Malo su me trzali šljemovi i puške domorodaca, a kasnije sam shvatila da je to Bosanski sindrom. Iztrzana od predhodnog rata malo mi je falilo.

Ime hotela se ne sjećam, ali se sjećam da je bio sa 3 zvjezdice. Zvjezdice ne preferiram inače, jer nisam jedna od onih koja boluje za extra smještajem. Zvjezdice mi ništa ne znače...No, hrana je bila ok. Kuhari su imali osmjehe. I oni su bili ok. Sve u svemu ok hotel, ok lokacija, ok ljudi, ok radnici, ali ono što me iznenadilo bilo je da im žene uopste ne rade. Muskarci čiste sobe, prave kobre od posteljine a onda za kobru traže bakšiš. Trebala sam tražit da mi naprave bjeloušku...Egipćani su pravi dzeparosi, pravi cigani i kao ljudi NULA.

Pred odlazak tamo , dobila sam i informacije da su u julu podzemne vode (latinski : juniperus horizontalis ) i zeleni bicari ( kancerus vertikalis ) aktivniji nego inace pa smrt vreba iza svakog coska , te ako prezivis mozes super da se provedes. I bilo je ludo i nezaboravno.

Od ostrva koje toplo preporučujem da se obiđu predlažem Giftun. Tu sam išla na krstarenje i kratak kurs divinga. Diving je nešto neopisivo i to se mora probati bar jednom u životu. Nema ništa ljepše nego uploviti u svijet tišine, u svijet plavetnila i vanzemaljskih boja. Crveno more je najtoplije more (tako bar kažu) a po meni najljepše ostrvo koje Egipat ima jeste upravo Giftun. Ostrvo kao da je neko po mojoj narudzbi izvadio iz mojih snova i spustio tu na mapu. Roneći imala sam malih problema, jer me instruktor baš namučio. Namamio je ribicu na mene i tu sam počela paničit. U svemu tome naucila sam da se ne treba plasit velikih bijelih ajkula, vec i malih plavih ribica. Sta ja znam sta je bezopasno. Meni je zmija zmija i nema razlike izmedju kobre i bjelouske...

Photobucket

No comments: