Thursday, February 21, 2008

Počinjem iz početka


Neko je jednom rekao da su počeci slatki i da se ne trebamo čudit ljudima koji često odlučuju da nešto krenu iz početka. Zrno po zrno daje pogaču, kamen po kamen palaču, a ja ću ovim blogom da dam mali doprinos ljubiteljima avantura i putovanja...Ovo je ko zna koji po redu moj početak da otvaram neki blog. Ima me na raznim blogovima, ali pišem uglavnom o istim stvarima...

Moje ime je Samohrana djevojka. Imam sasvim dovoljno godina da hodam noću iza 23 časa kada je policijski sat na snazi. Volim sve što vole mladi, ali od svega najviše volim putovanja i ekstremne sportove. Volim život i živim ga punim plućima. Takmičarskog sam duha, što lav u horoskopu puno govori o meni. Vrlo rado provodim vrijeme pod zvijezdama prodajući zjale i pravim se da nisam romantik, jer oni su izumrli poput dinosaura...kažem pravim se, a jesam...romantik sam do dna!

Ovo je bilo toliko za početak. U narednim postovima pričaću vam o svojim putovanjima. Bilo ih je ludih i nezaboravnih.

Veliki pozdrav od malog ali iskusnog početnika ;-)

No comments: